Urzędnicy gminy Piaseczno informują o planowanej aktualizacji systemu rezerwacji, która odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2025 roku. W tym okresie mieszkańcy nie będą mogli korzystać z internetowego systemu rezerwacji, ani z automatu biletowego w urzędzie. Wszyscy, którzy przyjdą do urzędu w tym czasie, będą musieli ustawić się w kolejce w celu załatwienia swoich spraw.
Obecny system rezerwacji będzie dostępny do 28 stycznia 2025 roku, a od 31 stycznia ma ruszyć nowa, zaktualizowana wersja. Użytkownicy powinni być przygotowani na te zmiany, które mają na celu poprawę jakości obsługi mieszkańców. Władze gminy zachęcają do wcześniejszego korzystania z istniejącego systemu przed jego zamknięciem.
W dniach 29-30 stycznia, wszystkie sprawy związane z dowodami osobistymi oraz ewidencją ludności będzie należy załatwiać w tradycyjny sposób, co może wiązać się z dłuższym czasem oczekiwania. Przepraszamy mieszkańców za wszelkie utrudnienia związane z aktualizacją i prosimy o cierpliwość w tym okresie.
Źródło: Urząd Miasta Piaseczno
Oceń: Uaktualnienie systemu kolejkowego w urzędzie gminy Piaseczno
Zobacz Także